_

سی‌سی چنجر چیست ؟

خرید پرفکت مانی از سی سی چنجر، سی سی چنجر بستری بسیار امن و پایدار با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین که متشکل از متخصصان حوزه تجارت الکترونیک و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند.

خرید انواع گیفت کارت با سرعت بسیار بالا 

پشتیبانی همیشه آنلاین 24/7

همراه با ارائه خدمات بی نظیر

خرید و فروش انواع گیفت کارت به صورت لحظه ای و آنی میسر می باشد.

خرید و فروش انواع ووچرز به صورت آنی می باشد.

با خدمات مستر کارت سی سی چنجر به راحتی می توانید پرداخت های الکترونیک بین المللی خود را انجام دهید.

خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی در دو نوع می باشد، یک نوع کد ووچر پرفکت مانی است که یک کد شارژ می باشد توسط سایت اصلی پرفکت مانی ساخته شده و قابل استفاده در تمامی سایت است. نوع دوم روش مستقیم پرفکت مانی است که شامل روش شارژ پرفکت مانی می باشد. پیشنهاد ما برای استفاده از پرداخت پرفکت مانی استفاده از روش اول یعنی کد پرفکت مانی است. برای خرید پرفکت مانی با کارمزد پایین و همینطور تحویل آنی می توانید پس از ثبت نام خرید پرفکت مانی را از سی سی چنجر انجام دهید.

فروش پرفکت مانی 

برای معامله و فروش کد پرفکت مانی می توانید از پنل سی سی چنجر استفاده کنید. پس از ثبت نام و ساخت حساب پنل کاربری خود از قسمت فروش ارز بر روی گزینه ووچر پرفکت مانی کلیک کنید و کد را بفروشید. پس از تایید کارشناسان سی سی چنجر کد شما تایید شده و معادل تومانی فروش پرفکت مانی شما به کارت شما واریز خواهد شد.

کد ووچر پرفکت مانی چیست ؟

نوعی از کد و سریال پرفکت مانی شامل دو نوع کد رمزگذاری شده است. این نوع از پرفکت مانی، دو رقم، یکی 16عددی و دیگری 8 رقمی است. کد 16 رقمی پرفکت مانی اصطلاحات کد فعال سازی نام دارد و کد اصلی پرفکت مانی به نام ای-ووچر است. برای شارژ حساب کاربری خود نیاز است که دو کد رو وارد کرده و حساب خود را شارژ نمایید.

چطور کد ووچر پرفکت مانی را خریداری کنم ؟ 

کاربران گرامی و محترم س یسی چنجر می توانند از طریق سایت و اپلیکیشن سی سی چنجر خرید پرفکت مانی را انجام دهند. در مرحله اول وارد حساب کاربری خود شوید و یا اگر هنوز اقدام به ساخت حساب کاربری خود نکرده اید. یک حساب کاربری ساخته. بعد از آن اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. بعد از تایید شدن حساب کاربرای شما توسط کارشناسان مربوطه ی سی سی چنجر از تب خرید ارز، روی گزینه خرید ووچر پرفکت مانی کلیک کرده و اگر پرداخت شما با موفقیت انجام شود کد ووچر پرفکت مانی در لحظه به شما نمایش داده خواهد شد.

چرا از سی سی چنجر خرید پرفکت مانی انجام بدیم ؟

_

با یاری خداوند و همینطور داشتن کادر متخصص اطمینان داریم می‌توانیم برترین خدمت رسانی را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آوریم.

5060+کاربر فعال
20+پشتیبانی آنلاین
24/7ساعت کاری
2500+تیکت ها
پشتیبانی آنلاین

رویکرد مجموعه همواره ارائه بهترین خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته می باشد

مناسب ترین قیمت

بهترین و مناسب ترین قیمت گیفت کارت 

خرید انواع گیفت کارت

خرید و فروش پرفکت مانی با نرخ مناسب

خرید پرفکت مانی
_

در سختی ها پشتیبان شما هستیم.

  • خرید آسان
  • سریع و امن
  • رابط کاربری قوی
  • کاملا اتوماتیک
  • تحویل آنی
  • پشتیبانی آنلاین

شرکای ما 

_

قبول داریم متفاوت هستیم

_

علت تفاوت سایت ما، حضور ارزشمند شما در سی‌سی چنجر می باشد.